2015. április 19., vasárnap

Egy kis bónusz :)

Még valamit szeretnék ma mutatni Nektek, de az a valami nem egy étel vagy süti. Tulajdonképpen egy gasztroblogon semmi keresnivalója, de olyan szép, hogy meg kell osztanom Veletek is.
 Mint a legtöbb nő, én is szeretem, ha szép dolgok vesznek körbe. Szívesen készítek saját kezűleg ezt-azt, szerintem az ilyenek mindig szebbek, mint a készen vásárolt termékek. Még akkor is, ha mondjuk kicsit görbe, nem teljesen arányos stb. Mert ebben benne van a szeretet. (Csakúgy, mintha házilag sütünk tortát valakinek.)
Nemrég a bejárati ajtónkra készítettem egy koszorút. Semmi különlegesség nincs benne, egy egyszerű koszorúalapot bevontam szalaggal, ragasztottam rá pár szál levendulát (szárítottat akartam, de találtam műanyagot, és végül azt raktam rá), egy kis hívogató táblát és pillangókat. Szerintem nagyon szép lett.
Nektek, hogy tetszik? Ti is szoktatok készíteni saját kezűleg ilyen dolgokat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése