2015. április 9., csütörtök

Gyors ebéd a pörgős hétköznapokra

Bizonyára sokan gondban vannak, ha hirtelen egy gyors ebédet/vacsorát kell rakni az asztalra. Az ilyen esetekben én rendszerint az olasz konyhát hívom segítségül, mert a tésztáik nagyon gyorsan, minmális erőfeszítéssel elkészíthetőek.
A mai ebédet nekem is gyorsan kellett megoldanom, de hazatérésem után egy órával már javában élveztem az ízeket, úgy, hogy abból az egy órából az első 20 perc ruhapróbával és bemutatóval telt. :)
Szóval hajrá!!

Pasta alla Boscaiola 
(2-3 személyes adag)
  • 25 dkg tészta, nálam most teljes kiőrlésű linguine
  • 8 dkg szalonna
  • 20 dkg gomba
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 dl tejszín
  • 1 ek olivaolaj
  • só, bors, kakukkfű
A tésztát bő, sós vízben megfőzzük. Közben összedobjuk a mártást: az apróra vágott fokhagymát megfuttatjuk az olivaolajon, majd hozzáadjuk a felkockázott szalonnát és pár percig pirítjuk. Majd a gomba hozzáadásával folytatjuk, pirítjuk. Picit megsózzuk, megborsozzuk, adunk hozzá egy kevés kakukkfüvet. Ez nincs minden receptben, de én nagyon szeretem a gombával, ezért szoktam belerakni. Felöntjük a tejszínnel, és addig forraljuk, amíg kicsit be nem sűrűsödik. Közben valószínűleg a tésztánk is elkészül. Innentől kezdve nincs más hátra, mint a tálalás! A tetejét megszórhatjuk kis sajttal, csak hogy halmozzuk az élvezeteket. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése