2016. március 16., szerda

Kakaós palacsinta pudingporból (gluténmentesen)

A palacsinta iránti szenvedélyről már írtam ezen a blogon, ez az amiből nem lehet kinőni. A klasszikus palacsinta mellett rendszerint kipróbálok újféle verziókat is. Ilyen a pudingporból készült változata is, amihez mindössze 3 alapanyag szükséges: tojás, tej és a pudingpor. A neten legtöbbször a vaníliás pudingporból készültet lehet megtalálni, azt is kipróbáltam és nagyon finomra sikeredett. Már akkor elkezdte mozgatni a fantáziámat a kakaós palacsinta gondolata. Íme, a megvalósult ötlet:


Jelentem, nagyon finom kakaós. Ráadásul, ha olyan pudingport használunk, amilyent a gluténérzékenyek is fogyaszthatnak, akkor nekik sem kell kimaradniuk a palacsintázásból. :)

Kakaós palacsinta pudingporból (gluténmentesen)
12 közepes méretű palacsinta

  • 2 csomag 40 g-os kakaós ízű pudingpor
  • 6 tojás
  • 2 dl tej
  • ha valaki nagyon édesen szereti, akkor 1-2 kanál cukor
A hozzávalókat jól elkeverjük. Ez fontos, mert ha ez nem sikerül, előfordulhat, hogy túl tojásízű lesz a palacsinta. Egy teflonserpenyőt icipici olajjal felmelegítünk, és megsütjük a palacsintákat, én csak minden második-harmadik alá tettem olajat.
Nemsokára hozom hozzá a tölteléket is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése