2015. november 7., szombat

Gyümölcsös-csokis krémtúró

Itt vagyok, itt vagyok... kicsit eltűntem az utóbbi napokban. Technikai és inspirációs szünetre volt szükségem. :) Ez nem jelenti azt, hogy nem tevénykedtem a konyhámban, a recepteket most is gyűjtöttem és fotóztam, hogy át tudjam Nektek adni a finomságokat, és Ti is kedvetekre főzhessetek. Mindössze az írás szorult háttérbe, de mindenkinek jelentem, hogy tettre kész vagyok, tele energiával, úgyhogy nincs menekvés jöjjenek a receptek! :)
A visszatérődesszert egy villámgyors krémtúró, se perc alatt összedobható még a leghúzósabb nap után is, legalább lesz mivel kényeztetni magunkat.

Gyümölcsös-csokis krémtúró
(2 személyre)
  • 25 dkg túró
  • 2 kanál tejföl vagy görög joghurt
  • 1 kanál porcukor
  • 1 kanál vaníliás cukor
  • fél tábla étcsoki
  • 2 kanál tejszín
  • 1 bő marok gyümölcs (nálam erdeigyümölcs keverék volt)
A túrót a tejföllel és a cukrokkal jól elkeverjük, lehetőleg minél simábbra. A ganache-hoz a csokit megolvasztjuk a tejszínben. Fogunk két szép poharat, mindkettő aljára teszünk 1-1 nagy kanál krémtúrót, arra jöhet a csoki, majd egy kis gyümölcs. Újabb túróréteg, majd csoki és gyümölcs, ezt harmadszor is megismételjük. Ha akarjuk lehűthetjük, de akár rögtön is fogyasztható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése